Och så var det lördag..

God morgon mina kära vänner. Står är på jobb igen. Riktigt kul att gå upp klockan fyra, uschusch, det var ju då Mange kom hem haha! Har förresten kommit på ett sätt att skriva svenska å, ä och ö. Smart!
Har precis suttit här och läst en massa om hur man bloggar bra och hit och dit. Jag har även fått se hur min bloggsida ser ut på explorer istället för firefox, inte bra inte bra. Men jag får ta och fixa det när jag kommit hem, vill sitta ner i lugn och ro.

Jag har sjukt ont i ryggen sen igår. När jag, Lina och Emma stod inne på MQ provade jag ett par skor, och fy vad jag fick ont i ryggen, kunde inte resa mig upp igen. Och idag får jag lida en massa med det på jobb, aj!

Och just det! jag släppte bomben igår, HEMSKT! Men now it's over with i alla fall. Känns faktiskt ganska skönt. Har suttit och oroat mig för det ganska länge nu känns det som. Men nu är det i alla fall klart, och jag ska ha den mysigaste julen någonsin. Jag och min kusin pratade lite om julafton, ska bli så mysigt! Vi ska vara fler än vi någonsin varit, yeay! 

Nu tänkte jag jobba vidare, men jag återkommer förmodligen sen! Nu lämnar jag er med en bild från vår reunion med den bästa klassen ever, yeay!



Förresten så ser jag upp som Barbara, the blow up doll, men charmen glänser trots det, plus så vill jag visa vilket underbart par jag och Håkan är haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0