Mmm, massor med kaffe

Nu sitter jag här och lyssnar på Human med The Killers, sjukt bra! Vi har inte haft en kund här på över en timme, och vi har ännu inte sålt något. Fast, jag klagar inte, ju mindre kunder vi har, desto mindre har vi att göra. Jobbar med Carsten idag igen, jag tror jag jobbar med honom hela nästa vecka också. Kul, han är trevlig :)

Pratade med min Jessi i telefon precis, skvallrade lite, men vi hann inte så mycket för en kund kom in och förstörde allt :( Just när jag pratar med henne får vi kund, och vi har inte haft det på aslänge, bajs.
Nu står hon i alla fall i duschen och tänker på mig, vilket hon alltid gör när hon är naken :) fniss. Jag ska även se henne naken idag, då hon kommer till mig för att umgås lite och byta om inför Telenorfest, kinky!

Jag funderar på att gå in på youtube och sätta igång ett par Scrubs-avsnitt för att fördriva tiden. Ja, Scrubs är jävligt bra tidsfördriv.. Scrubs och Family Guy.... Och Entourage... Ja, och en massa andra serier. Jag måste fan ha ett inlägg med en massa citat från speciellt Family Guy, sitter här och kissar på mig och skratt bara av att tänka på det, Carsten måste tro att jag är dum i huvudet (vilket jag är i för sig), men ja, ni fattar hoppas jag :p

Nej, nu svamlar jag ju bara, men det finns verkligen inget bättre att göra. Jag har nog kollat alla sidor där man kan beställa kläder och pekat ut samma saker varje gång som jag vill köpa, hmm. Jag kanske borde dela med mig av plaggen istället för att bara svamla? Kanske det kanske, men jag är för trött för att make any sense.

JUST DET! Måste köpa en ny kamera. Någon som vet någon bra eller vet vad det är man ska leta efter i en kamera som vill hjälpa mig? Jag behöver inte en systemkamera, en vanlig digitalkamera räcker. Eller om det är någon som vet en bra systemkamera som inte är alltför dyr och som passar bra till en "nybörjarfotograf" (haha) så kan ni ju lämna en kommentar med namnet på den kameran och var den kan köpas :)

Adios amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0