Kycklingfilé och klyftpotatis

Idag blev det mycket mys med Jessica först. Hon hade lurat Jocke på jobb, något om mig och Stockholmaren haha. Sen kom Hampe och joinade oss, sjukt kul hade vi när vi kollade på Louis CK, han är helt jävla cp hahaha. Sen lyckades jag faktiskt få in min jokern fetish i en diskusion, den passar alltid in.
Sen blev det att mamma Teres lagade middag till sina små kycklingar. Det blev kycklingfilé med klyftpotatis och kantarellsås, yumyum!!
För tillfället sitter jag och lyssnar på min nyfunna favoritlåt, Lady Gaga - Paparazzi. YEAY! Refrängen är så söt!!
Sen kommer Lina och sover här, jag behöver lite kärlek.








I'll follow you until you love me...

Kommentarer
Postat av: Lina

Lina kom aldrig :(





Orka laga kyckling till sina små kycklingar... Kannibaler?

2008-11-06 @ 09:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0