Känns inte alls som fredag

Usch, tänkte gå och lägga mig efter detta inlägg. Jag fick i alla fall ha lite roligt idag efter jobb. Träffade min Lina, lämnade en massa kakor hos dom. OCH SJUKASTE, träffade Kim på väg till Lina. Sist jag såg honom var efter att han slutat jobba på Nöjesmagasinet haha, och nu är han egen företagare och har hunnit bli 26 år gammal! Sjukt! Kul att träffa honom dock, lika trevlig som han alltid har varit :) Sen ringde jag Sanni och skvallarade lite, haha!

Efter att jag och Lina varit hos henne stack vi och Emma till mobilia och letade massa mys till mig, prrr. Hittade inget dock, förmodligen för att man har världens muskulösaste vader. HJÄLP MIG med bra stövlar som är lite bredare upp till. Svårt att få ihop det liksom med ens minimala fötter. Jag träffade även Bella på moblia, kul! :) Längesen jag såg henne, på tiden att få prata lite med henne :) Sen innan vi stack från mobban köpte jag 500 paket knäckebröd vilket Emma tyckte var konstigt, men i vår familj är det inte mer än normalt, det går åt som smör i solksken hos oss.

Tänkte sova nu, och hoppas på SNÖSNÖSNÖ!!! :D <3 KRAM!



Bara för att Emma är söt även som gangster och jag bara älskar att man fångat kylan på bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0