Here comes the sun

God morgon kära vänner! Eller god morgon och god morgon, det blir väl mer god dag för mig, jag har varit vaken sen fyra inatt/morse, kul! Fast denna morgon blev jag väckt av en viss Gazze istället för väckarklockan, helt okej med tanke på att han faktiskt tajmade och ringde en minut innan väckarklockan började ringa. Han var dock inte "redan vaken" utan "fortfarande vaken". Jag tror även han var lite påverkad, men säg inte att jag sagt något ;) Nej, men det var roligt att prata med honom, längesen nu ju!

Nu är jag i alla fall på jobb. Det blir drygare i längden med tanke på att man vet att slutet är hyfsat nära och man kan inte göra annat än längta. Mamma körde mig hit idag igen. Hon är för söt. Hon går upp fem på morgonen för att köra mig till Svågertorp (tågstationen för er som inte vet :p), när jag lika enkelt hade kunnat gå dit, men det vill hon inte att jag ska göra! haha :)
(Klockan är 06.06, önska er något!) haha, den kanske inte är 06.06 när ni läser detta, men den var det när jag skrev det i alla fall :p

Idag valde jag att klä upp mig lite mer än vad jag brukar göra på jobb, skönt. Kul att få känna sig fin ibland, även om jag föredrar varma och mjuka kläder i vinterkylan.

Det var allt för morgonen, återkommer lite senare, nu lämnar jag er med en underbar låt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0