Ganska längesen

Det blir ganska mycket tråkigare när är ledig, då har jag inte ens en rolig lunch, buhu.
Ja, det var ett tag sen jag skrev här. Kan väl börja med att jobb är dö tråkigt, känner bara för att hoppa framför tåget.... Typ... Ola vet, ja, han vet.
Annars är det väl inte mycket som hänt. Senaste helgen ute var med Jessica, Jennifer och Lina. Sjukt ball. Jennifer stannade kvar hos Mange, hmhm :p och vi andra stack till Thomas, ganska dött, men alltid kul att träffa klågge. Vi hade sjukt bra planer, jag Jessica och Lina, eller, rättare sagt, andra hade bra planer för oss, men dom gick inte genom, Jessica var ju på Slagt ;) Jag saknar faktiskt min lilla råtta, känns som att vi inte pratat på evigheter :(

Jag, Lina och Emma har också varit på Villes konsert. Inte så lyckat. (inte konserten, utan vår ankomst)
Vi var sena till att börja med, sen hittade vi inte, vilket resulterade i att vi bara såg tio minuter av konserten. Men det är lurr, det kommer fler konserter.

Min JenZa är i Thailand nu, Guuuuuuuuuuuuuuuuud vad jag saknar dig!!! En månad är hon borta också, kul liksom?! Men hon hälsade i alla fall på mig på jobb innan hon åkte, wiiie. Kul att jobba på en flygplats ibland. :/ ååiååå, tampon, ååiiåå, tampon, muttans hjälte hela dan. hahaha, vi är cp, javisst javisst (måste berätta att den låten är från när vi var små hihi)

Jag har även hunnit med en gosig middag med Ola, yesyes. Salmonella kyckling som jag la upp väldigt vackert på tallriken, jag tror att Ola blev glad. Min lax brände jag vid ganska rejält, men jag åt den ändå. Jag har smakat bättré. Bon appetit?

Nu ska jag gå och hoppa framför tåget, HEJDÅ!



Jag tycker om henne såhär - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0