Don't mess with the Zohan

Skönt att vara hemma från jobb lite, usch, vill inte dit mer.
Tänkte gå och lägga mig runt sju idag med tanke på att jag måste upp fyra imorgon igen. Mm, två helger i rad då man bara jobbar, underbart.

Blev dock genast på bättre humör när jag kom hem. Såg att mamma hade satt upp ljusstakar och tagit upp den lilla julgranen :D (jag vet, lite tidigt, men jag bara tjatade om det)
Sen åt vi en mysig middag och tittade på Don't mess with the Zohan. Nog den mest korkade filmen, men jag älskar ju sån humor så det är en film för mig! Nu har jag tyvärr fått en stor huvudvärk, därför jag måste lägga mig tidigt också :/

Jag blev ju medbjuden till bowling, vilket lät väldigt lockande, och jag hade samtidigt kunnat passa på att träffa Jessica, men tyvärr så mår jag alldeles för dåligt för det :( Tänkte knapra lite piller och se något avsnitt av Family Guy innan jag gick och la mig. Jag återkommer imorgon då jag förhoppningsvis mår mycket bättre!

Xoxo, Gossip Girl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0