Bara en

Står här vid datorn, fortfarande lika uttåkad som förut. Sen klockan sex i morse har vi bara haft en kund härinne och hon köpte inte något, hm. Nu är klockan fem över halv nio, så alltså EN kund på två och en halv timme.
Jag står i alla fall här och sniffar på mitt hår, mitt schampoo luktar så himla gott, och det är det bästa shampoot jag någonsin använt. Det är från Toni&Guy och jag beställer det från www.eleven.se. Det finns till flera olika hårtyper som till exempel till frizzigt hår (det jag använder :p), för de som plattångar sitt hår ofta, till de som stylar håret mycket och en massa andra sorter, och det finns då matchande balsam till.
Det kostar 105 kronor styck, och man kan även köpa miniflaskor som kostar 29 kronor styck, underbart.


Förresten så är här sjukt kallt i affären, och ingen kan höja värmen. Det känns som att mina händer kommer ramla av närsomhelst.

Kollar också runt på hundar då jag ska köpa en!!!!!!!!!! :):):) Frågan är om jag ska ha en amstaff eller en pomeranian? Var tycker ni? Jag vet, det är en ganska stor skillnad på hundarna, men det är mina favoritraser, wiie. Funderar starkt på att döpa hunden till Katt också, hade varit sjukt coolt, haha.
Har kikat på hundar både i Danmark och i Sverige, och det konstiga är att hundarna är betydligt mycket billigare i Danmark än i Sverige, skumt! Trodde dom skulle kosta typ en förmögenhet här, men men. Jennifer kanske hade kunnat skeppa över en från Thailand istället? Haha, får se if she's up for it ;)

Nej kära vänner, vi får höras sen igen :)

Kommentarer
Postat av: marcus

Jag vet inte hur de där hundarna ser ut eller hur de är annars. :) Så kan nog inte hjälpa dig...

Men tror i vilket fall att du kommer ha det kul med den blivande hunden. Lycka till. :)

2008-11-29 @ 13:36:33
URL: http://mktbra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0