Wiiihooo

Igår var en superrolig dag! Först var det då jobb med Trine, vilket, som alltid, var roligt. Jag hängde på 7 eleven (mitt nya go to ställe) och blev alldeles varm i hela kroppen. Sen stack jag med Lina till ett hemligt möte. Superpinsamt att komma försent. Menmen, vad gör man förutom att gå in med huvudet högt i ett rum med massa fjortisar.

Sen på kvällen kom Nino till mig och DET var sjukt roligt. Vi snackade om alla sjuka saker vi gjort i vår tid som till exempel fyllt hela badkaret med brunkräm och sprit för att våra fötter skulle bli bruna och fina, hmm. Det var nog för att kompensera dom vita fötterna vi fick på kollo? Vem vet vem vet.
Och lite kollo snack kom självklart på tal, som alltid; Lite toalettproblem, en sko vi kastade i skogen, en fin tröja Nina, hm, "köpte" hahaha och en massa annat. Vi saknar Kristallkulan och Drogen mest av alla. Det man saknar mest med Drogen är hennes sätt att komma in i ett rum (naken) och börja hjula och stå på händer. Ja, ganska normal tjej!
Jag kom fram till att jag saknar Kim och hans sätt.. Eller mest hans utseende, men wtf, haha. Man kan säga att jag Nina och Ullis blev ganska tagna när han kom ut ur duschen, heeell yeeaaah!

Idag började jag 14.00 istället för 06.00, jobbigt. Kvällstiderna är inte roligast. Men jag jobbar med Uiloq i alla fall, och det är kul. Innan jag kom hit skickade jag en massa "bra" låtar till Nina, bland annat Soap is in the air och Tic tic tac, ja, sånt man mimade till när man gick i lågstadiet på roliga timmen. 

Och nu ska jag till 7 eleven (of course) och sen ska jag hälsa på Nathalie på Tax free :) Puss & kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0