TISDAG

Jobb jobb och jobb. Ja, därför jag inte hinner skriva lika mycket. Under min lediga tid har jag faktiskt fastnat för Gossip Girl, jajamensan! Har inte sett det på ett tag, det insåg jag då Kanal 5 var längre fram i avsnitten än var jag var, skäms Teres! Därför jag varit ganska seg här, var tvugen att ta igen en av mina många serier. Har även sett att Kanal 5 är längre fram än mig med Desperade Housewives också, så ska ta mig an det projektet också.

Min helg har varit mys. I fredags stack jag ju hem till Ola, då jag hade väldigt roligt. Sanning eller konka kort fanns på plats, haha. Och man blev även filmad under en ganska intim fråga hahaha.

I lördags var det planering att gå ut, men jag nöjde mig med att stanna hemma hos mig med Kiki. Vi hämtade mamma som hade varit i Tyskland och gått loss på affärerna, yes! Sen åt vi mat, Macedonian style hahaha. Sen snackade vi bara, somnade ganska tidigt, båda var sjukligt trötta.

I söndags stack jag och Kiki till Ekohallen då jag köpte några filmer, Mamma Mia! (YEAH), Dukes of Hazzard och någon till, hihi. Jag gillar alla sånna erbjudanden "Två filmer för 99 kr". Jag går loss helt på det hahah.

Nu smsade jag lite med Jennifer, hon kommer snart hem, YEAY!!! Och självklart står jag här på jobb och skriver. Seven eleven är "stängt" haha. Får kika in i helgen ;) För tillfället vill jag bara hem. Är så trött att jag inte vet var jag ska bli av. Men jag har bara två veckor kvar här, sen slutar jag och börjar skolan, bara några veckor efter att jag slutat.

Får nog ta tag i julklappshandlandet snart, har inte handlat en enda julklapp. Sjukt svårt i år, har alltid tyckt det varit så lätt innan, alltid varit så säker på vad de andra vill ha. Men detta året står jag bara som ett enda stort frågetecken, ball liksom!

Nej, nu ska jag kopiera lite papper, synes! Försöker skriva i alla fall ett inlägg till idag. Annars får ni sova gott ;)

Kommentarer
Postat av: Nina

Fanns det många bra filmer på ekohallen??

2008-12-09 @ 18:19:26
URL: http://ninakronfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0