Svågertorp

Idag blev det en heldag med Lina på Svågertorp. Egentligen ska det inte ta sån tid att vara där, men vi fastnade först för allt det mysiga julpyntet (eller mer jag än båda). haha. Jag bara totalt ÄLSKAR julen. Det är en sådan mysig tid.
Jag kollade lite på färger till mitt rum, ska måla om. Svåra beslut jag ska fatta.

Sen fastnade vi på Parken Zoo, hahaha. En massa konstiga djur. Där var en sån jävla äcklig vandrande pinne!! Den var helt tjock och brun. Till och med en av dom som jobbade där kallade den för "den äckliga" hahaha. Jag tittade också på en massa saker till min blivande hund. Där fanns en supersöt hoodie, hihi. Och en massa strasshalsband och så. Terre goes crazy.

Jag och Jessica hade även ett givande snack om hundnamn då vi kom fram till en massa bra namn (hmm). Hulken tyckte vi var riktigt bra till en liten hund. Hon blev sjukt sugen på att flytta närmre mig bara så att vi kunde gå ut med våra voffsingar. Ni förstår, Jessica bor ute på landet.

NU SKA JAG SOVA, SKA UPP FYRA IMORGON, YES! GOOD NIGHT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0