SNÖN HAR KOMMIT

Åh, vad jag är glad. Snön har ännu en gång fallit, och jag bara älskar det. Sjukt mysigt. Man blir helt kär i alla tända lampor, iiih.

Idag så hade jag och Trine världens torraste humor. Allt var med andra ord i sin ordning, men jag var, om möjligt, sjukare än vanligt. Planering på en massa besök på 7 eleven. Ni beställer jag hämtar.
Jag blev rätt terrad för min enormt sena ankomst, jag blev tvungen att komma med någon sorts kaka till dom, jag minns inte riktigt vad den hette, ni vet, danskan. Men det var något med bolle i alla fall (inte chokladboll). Och jag lovade att baka, men jag lovade inte att det skulle smaka gott.

Det kom in VÄRLDENS sötaste amerikan idag. Han var så sjuk söt och kallade mig för "sweetie" och sånt, åh! Amerikaner är så sjukt trevliga. Vi pratade överlänge om allt och inget. Han bodde i LA och tipsade om lite hotell i bra områden och avrådde mig från ghettona ;) haha.

Även min favoritkund kom in idag igen. Iiih, tycker om att prata med henne. Hon har tagit med övermånga in till mig för att jag ska hjälpa dom för att hon blev så nöjd, haha :) Hon tyckte även att jag skulle börja jobba där hon jobbar, men jag ska ju plugga :( Jobb med henne hade annars varit sjukt ball :)

När jag kom hem hann jag bara typ byta om, sen stack jag och Johanna till Oliwers lägenhet för att lämna av lite saker. Riktigt fin lägenhet, synd bara att korridorerna i trappan såg ut som ett student eller psykhem, hmm.
Sen stack vi till mobilia då jag handlade två par nya skor och ett par nya skinnhandskar (hittar ju inte min ena handske från mitt andra par) Jag var även med i en tävlig på mobilia, men som vanligt så vann jag inte, jag har inte turen i mig.

Jag blir av med alla mina saker. Jag har fortfarande inte hittat mina älsklingsstövlar. Buhu, jag vill inte heller köpa likadana för jag känner på mig att om jag köper sånna, så kommer mina gamla att dyka upp på något sätt.

Nu ska jag sova, vill inte försova mig igen. GODNATT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0