Så har man fått allt helt fel för sig

Ja, man kan väl bara säga som så att jag inte har något att ha ångest över. Punkt.

Nu är jag på jobb, kom sent, som vanligt. Usch, det här med att pendla och vakna tidigt, det är inte min starka sida. Menmen, hellre morgontiden än kvällstiden... Faktiskt. Kvällstiderna är så dryga, helt sjukt.

Från och med idag slutar jag officiellt med att hänga på sevel eleven. Japp. Detta är en av mina sista dagar. Efter idag har jag bara tre dagar kvar här, och dom dagarna kan jag hålla mig från att göra bort mig själv. Det blir faktiskt bäst så. Blä, aldrig mer ska jag ta mig i kragen. Jag ska vara den stora mes jag är, och jag och Jessica kommer att vara 40 år och sitta på ett café i New York och ragga på 20 åringar, medan våra tiotal katter sitter hemma i våra lägenheter och väntar på oss. Ja, precis, det är exakt så det ska vara.

Jag har ont i huvudet idag IGEN. Ja, nu är det ungefär tre till fyra månader i streck som jag haft det, ball. Kanske borde ta och kolla upp det, men det är helt enkelt så att jag inte orkar. Och eftersom att jag har slutat med hela det där "ta mig i kragen" skiten så kan jag inte göra det heller, så jag får nöja mig med att ha huvudvärk varje dag i resten av mitt liv. Jag kommer ha mina katter som tröstar mig sen. Jag ska döpa mina katter efter dom sju dvärgarna i Snövit. Resten får jag döpa efter typ Aladin karaktärer eller något. En kanske kan heta 50 cent?

Nu svamlar man, kan ha med min ångest att göra. Nu ska jag göra något annat än mitt jobb. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0