På jobb...... igen

Självklart sitter jag på jobb igen, drygt. Men jag är ledig imorgon och på fredag wiiiie :) Men med tanke på tiden jag måste gå upp på lördag så måste jag lägga mig tidigt på fredag, så det blir inget festande. 

Det finns inte så mycket att berätta om när man jobbar här tycker jag. Jag har inte varit på Seven Eleven på ett tag. Mest för att jag är rädd för att bli tomatröd i huvudet så fort jag sätter in foten där. Ja, jag är ganska mesig. Jag får höra det från Trine hela tiden haha.

Igår var det HELT dött de sista två timmarna, och självklart när jag ska stänga kommer det in en kund som är ganska jobbig, jajamensan! Jag fick hjälpa henne enda till halv elva, och självklart slutade det med att hon inte köpte något, hmm. Så jag hann alltså inte med 22.16 tåget, vilket resulterade i att jag var tröttare och grinigare än vanligt när jag kom hem (ja, det är tydligen möjligt!)

Är sjukt hungrig nu, funderar på att gå och köpa mig en pizza slice eller något, mmm. Men jag har ju försökt att bli lite nyttigare såhär runt juletid. Talk about your mission impossibles. Verkligen. Jag har en mumsig chipspåse som väntar där hemma, tillsammans med alla mina underbara serier; Dexter, Desperate Housewives, Gossip Girl, Entourage, Family Guy, Prison Break, Greys Anatomy osv. Ja, listan är lång. Har till och med börjat titta på Fringe litegrann. One Tree Hill och Supernatural har jag bestämt mig för att börja titta på också, haha, N Ö R D.

Det är så sjukt bra att följa en massa serier, även om dom inte är så bra. Prison Break till exempel, den är inte något att hurra för, men Wentworth Miller är så snygg att man nästan kissar på sig och det är sjukt bra tidsfördriv när man inte har något bättre för sig. Det är ett sjukt bra sömnpiller också, try it!

Innan jag går ska jag besvara Ninas fråga. Ja, Nina, det fanns en massa bra filmer på Ekohallen. Nästan samma utbud som på hemmakväll. Tror bara hemmakväll har lite bättre faktiskt. Vi kan snooka tillsammans? ;)

Xoxo Teres


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0