Lönlösa debatter

Idag har jag bara hängt med Jessi my homie. Vi har kollat film, Baseketball. En av världens roligaste filmer. Självklart blev det lilla barnet trött, och hon blev helt jävla knasig. Men jag är van, jag är trots allt likadan (haha, där rimmade jag lite). Hon drog foten mot soffan och tyckte det lät kul (hmm), sen hade hon för sig att hon skulle kalla på Mange (han som lägger nya tappeter) och säga att jag ville fråga honom något, haha. Yes, she's totally crazy.

Jag måste få säga; Cudos, till människor som knappt kommit in i tonåren och ändå har bättre argument än många andra. Jag har läst sjukt många olika debatter, både på olika bloggar och på andra sidor så som aftonbladet, och det är fan inte många som vet vad dom snackar om. Men, det enda man kan göra är att argumentera emot personen, för alla får ju trots allt ha sina åsikter, även om dom inte alltid låter vettiga (enligt mig).

Jag fastnade speciellt på en blogg, där tjejen som äger denna är relativt ung. Jag kom in på denna efter att jag läst några debatter hon haft, och jag måste säga att jag trodde inte att hon skulle vara så pass ung. Fortsätt så, det gillar vi! :)

Nu ska jag glo på lite supernatural innan jag går och lägger mig, imorgon kommer bli en lååång dag!
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0