Lite ångest

Ja, för tillfället är man på jobb, som vanligt då. Har mer ont i ryggen idag än någonsin, helt sjukt. Jag får nog förbli sängliggande resterande timmar, hemskt. Jessica kommer till mig efter jobb, hon får ta hand om min rygg, buhu.

Fick världens ångest imorse. När jag skulle logga in på bloggen kom det upp en ruta där du skulle logga in på publishme.se istället för bloggen och självklart kom jag inte in där, så jag fick lite panik. Trodde någon hade typ bytt mig lösen eller något sånt, haha. Man blir lite lättare paranoid sådär på morgonkvisten.

Idag har vi faktiskt redan sålt något, woho!! (Typ) Jobbar med Uiloq idag, yes!! Det är den roligaste att jobba med här tycker jag :) Inget illa menat mot dom andra, men hon är asball :D
Här har satts upp en bild på henne där vi beundrar henne då hon sprang efter en snattare genom hela Kastrup typ, en riktig hjältinna!

Vi har självklart redan suttit och pratat om hundar (som vanligt) och jag har fått se lite bilder på när henne hund var valp, snuffe!

Sjukt hungrig är jag också, åt inte mer än en banan imorse så det håller en inte särskilt mätt hela dagen. Jag har ingen mat med mig heller så jag måste lägga en förmögenhet på att äta lunch, hmm. När man äter och jobbar här hamnar man på plus minus noll, ganska sick.

Nu ska jag hålla min kära kollega sällskap, ni får njuta av den här underbara låten sålänge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0