Lilljulafton

Kom precis hem från att ha haft lillejulafton med systrarna Olsson. Mysmysmys. Vi tittade på Mamma Mia! Ultimate chickflick. :) Jag åt pommes pinnes, mmmm. Ovanligt liksom. Emma had the ture chistmas spirit, haha, även om hon var lite skrämmande emellanåt ;) Nej, men det var en ganska vanlig mysig afton med dom. Vi lekte singstar också med Disneylåtar, hihi.

Nu sitter jag här, men en huvudvärk. Ovanligt. Den försvann en stund innan, kan ha varit tabletterna jag tog, hmm. Tänkte krypa ner i min fåtölj och titta på lite Supernatural innan jag går och lägger mig. Fast snackar lite med David nu, kan inte bara lämna honom, är där för att vara ett bra inflytande ;) Vi pratar om bland annat min framtid som crazy cat lady, hmm. Det lär jag bli i framtiden, i just know it!

Nu blir det Supernatural, natti!


Kommentarer
Postat av: Lina

Pommes pinnes is the shit, o då menar jag bajs

2008-12-23 @ 20:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0