Juldag

Godmorgongodmorgon. Jag har precis kommit till jobb. Min näst sista dag. Jag är lite kluven. Jag gillar ju trots allt pengarna haha ;) Men men, jag ska ju börja plugga så jag har nästan inget val känns det som. Hm.

Igår hade jag jättemysigt. Vi var hos min kusin där hela släkten (eller, nja, ganska långt ifrån, men all släkt vi har i Sverige) var. Även Milads (min ena kusins pojkvän) familj var med oss och myste. Efter maten hade lekte vi charader som vi gör varje år. Hahaha, detta året gick det kasst för flickorna. Uschusch, vi tyckte vi hade skrivit så bra lappar till killarna, så som Sarah Jessica Parker och Miranda. Hahaha, men det var ju inget svårt för Abbas, han kunde fan allt hahaha. Sick. Tror det är Nina som tvingat honom att titta på allt sånt.

Sen hade vi lite ostbricka med gott vin, då jag och Sandra flippade ut totalt. Hmm, ovanligt haha. Vi bet på en ostbit och slickade på den, sen kastade vi ner den i ett glas med cola, och la upp den på brickan igen. Hahaha, fyfan vad vi skrattade. Sen hjälpte Slavica oss med våra bus, men det var även hon som avslöjade oss till slut, fyy! Men Milad var on to us, han såg att jag tittade så fort någon tog en ostbit från brickan, så han fattade att vi hade gjort något äckligt. Min mamma och min moster trodde att vi hade stoppat en i näsan och sen lagt tillbaka den. HAHA, hmm, ja, SÅ busiga är vi nog inte.

OCH NU ÄR MEIN JENNIFER HEMMA, IIIH! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0