Jobb

Står här på jobb. Hmm. Min sista dag. Lite blandade känslor. Sa hejdå till Trine igår :( Blev lite ledsen. Vi hade kul igår, köpte lite godis, satte oss framför datorn och kollade Supernatural, haha. Där ser ni hur mycket folk vi får in den 25 december, inte mycket. Det var i alla fall ett bra sätt att ha sin näst sista dag på.

Jag hade panik på tåget idag. Hade inte köpt tågbiljett för att jag inte hann. Jag skulle betala med kort, men konduktören vad dansk, så han kunde inte ta mitt kort sa han (konstigt, trodde alla kunde ta visa). Han sa i alla fall till mig att leta upp hans svenska arbetskamrat som var på andra sidan tåget. Jag satte mig längst ner där, och han gick bara förbi mig, och jag tog det som ett win. Sen gick den danska konduktören mot mig, och jag fick PANIK. Jag klarade mig i alla fall ur det, det verkade inte som om dom pratade med varandra om det, men ändå. ALDRIG med jag gör något sånt.

Även om jag vill säga hejdå till alla kära vänner man fått på Kastrup kan jag inte vänta på att få komma hem. Jag är så jävla trött idag, det hade varit så skönt att få komma hem och lägga sig i sängen och titta på någon film (eller serie, of course haha).

Förresten så jag har inte berättat att jag och Jessica blev tagna för sexton åringar (eller i alla fall något under 18), men vi blev räddade av en helt ny vän som är nyinflyttad på Lindeborg. Haha, vi fick tyvärr aldrig hans namn, men vi fick en lång konversation med honom, och det är ju kul! :p

Nu ska jag gå och krama Kastrup. Och kram på dig också!

Kommentarer
Postat av: Lina

FREE AT LAST!

2008-12-26 @ 18:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0