Jessicccccaaa

Igår träffade jag Johanna på tåget, så jag fick mig sällskap hem på tåget. Sen när jag kom hem kom Jessica till mig och vi lekte hela natten lång. Vi åt pizza, snackade en massa skit, och lekte fissekill. Det är lika snuskigt som det låter hahaha. Jag tror helt seriöst att någon hade lagt något i våra pizzor för det var längesen vi var sådär. Kul var det i alla fall :)

Jag fick se Jessicas charmigaste sidor, bland annat "Jessica from behind", men blir man chockad? Nej, jag har vant mig vid detta tillfället.
Just det!! Jessica kom fram till att hon skulle köpa en hund till sig själv men att jag skulle ta hand om den... Hmm, jag klagar inte, men kom inte gråtandes till mig när den kallar mig för mamma ;)

Nu är jag på jobb som vanligt, och jag kom bara cirka tre timmar för sent. Uuuunderbart. Jag försov mig ganska bra, och sen när jag skulle ta tåget så var självklart det också försenat. Hmm, allt bara går exakt som jag vill idag.. Sen på imorgon och på fredag jobbar jag kväll, och DET vill jag inte. Jag hatar kvällstiderna, det är de som är segast, och man ska stänga helt själv blablabla. Det blir nog hoppa framför tåget imorgon innan jobb. Yesyesyes!
Men jag ska kolla om jag inte kan byta med Caroline så att hon jobbar kväll istället, jag vill träffa Naaajn :) Jag måste få ha lite mys med tjejen innan hon åker!

Igår kom Miccan, Madde och Krissan och hälsade på mig på jobb. Snacka om totalchockad! Jag visste inte att dom redan skulle åka, men jovisst. Dom åkte på sin Asienresa som dom ska vara på i TVÅ MÅNADER. Myyysigt. Vi planerade att stoppa in mig i en väska, men jag var ju tvungen att jobba, hmm, annars hade vi lätt gjort det, haha!

Nu ska jag i alla fall vara duktig. Måste det efter att ha varit SÅ sen.
Puss och null

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0