Häääj onsdag

Sköönt att vara ledig. Idag var jag i stan med cp Jessica. Vi handlade klappar, såg en massa vi ville se (heeell yeeah), vilket aldrig har hänt förr. Sen stack vi till Ikea, där det blev pizza och lite pinsamheter. Roligast var nog när en viss Jessica skulle luta sig överallt, då hon en gång lutade sig mot en matta (ja, en matta) och trodde att det skulle hålla. Men icke, Jessica ramlade pladask. HAHAHA, skönt att få skratta.

Sen gick vi hem till mig för att äta en massa skräp och kolla på Sex and the City filmen. Smått pinsamt med höga sexscener när vi har arbetare hemma hos mig, hmm. Haha, men wtf, det är väl inget nytt för dom?

Jag har även träffat Elin en stund idag. Synd att det inte blev mer. Vi ska i alla fall ses i Januari :)

Jag har även varit ett STORT MONGO idag. Ah, förstör för mig själv. Hade kunnat gå och skjuta mig själv nu!!!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0