God morgon måndag!

Okej, jag vaknade ifs för tre timmar sen, men har inte haft tid att kika in här förens nu. Var sen till jobb utan bloggens hjälp..

Ganska drygt här, så jag funderar på att ta mig en tur till seven eleven, annars kommer denna dagen bli låååång.

Jag är i alla fall ledig imorgon och på onsdag, yes!! Och när jag kommit hem idag blir det först en tur till Mobilia för ett par nya jeans, sen ska jag på soffjakt med Magnus. Rummet börjar komma igång nu, skönt.

Nu ska jag gå, kram, puss och allt det där.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad jobbar du som? har funderat över det länge:D

2008-12-15 @ 13:02:28
Postat av: Nina

don't worry, inför vår bakdag är jag inte SJUK. Andrea har sagt att han vill baka också! Vadå nyttiga lussebullar? Vi är väl inte nyttiga?

2008-12-15 @ 13:21:40
URL: http://ninakronfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0