God morgon lördagmorgon

Sitter här på jobb.. Själv. Trine har nog försovit sig. Haha, men det är lugnt, i owe her.

Förutom att jag sov typ två och en halv timme och är sjukt trött så mår jag bra. Sitter och lyssnar på I'm yours, vilket tar fram lite minnen från i sommras, plus att det bara är några få dagar kvar här på jobb, ska bli skönt att få vila lite innan skolan börjar.

Snart är det julafton också, det är redan den 13 december, och imorgon är det tredje advent, mys!

Speaking of which, jag och Nina var i stan i torsdags och handlade julklappar. Eller jag gjorde, Nina är mer eller mindre klar. Vissa är tidigare ute än mig. Haha. Fick inte alla klappar klara, långt ifrån, men det är i alla fall på g nu.
Träffade Nina en stund igår också och solade. Förutom att både jag och Nina mådde kasst båda dagarna så var det mys, som alltid :)

Sen sitter man och funderar lite såhär i ensamheten, när man varken har en arbetskamrat eller kunder. Är en andra chans värt det? Är chanser över huvud taget bra? Att ta en chans betyder att man inte vet hur det slutar, därför föredrar jag nog att låta bli att chansa och veta hur något slutar. BLÄÄÄ!!

Ska in och läsa på aftonbladet nu, p&k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0