God morgon fredag

Nu står jag här på jobb, var annars liksom? Har precis läst metro. Vi har precis fått in världens snyggaste glasögon som jag MÅSTE köpa. Dom är från Tom Ford i Wayfaire modell. Visst låter det najs?

För övrigt är här ganska drygt. Vi har inga kunder, och vi har inte sålt något än. Eller, jag tror inte det, försov mig idag igen, så jag missade vad som hände den första halvtimmen :p Jag i ett nötskal.

Mina julklappar är snart färdigköpta, har bara två kvar, och jag vet exakt vad jag ska köpa. Najs! Alltså ingen panik över det mer.

Jag vill bara komma hem så att jag kan titta lite på Supernatural, haha. Jag sitter typ och blundar under ett helt avsnitt, men jag hör ju trots allt vad dom säger :p Tur att man är så jävla lättskrämd. Ni tjejer som inte gillar serien borde titta på den ändå med tanke på att dom som spelar bröderna Winchester är suupersnygga ;) En av mina favoritskådespelare är med, Jeffrey Dean Morgan, även känd som Denny Duquette i Grey's Anatomy, iih <3 Jag tror jag gillar honom bara för att han verkar så snäll :p

Nej, nu ska jag ta en liten paus, hörs sen!



Kommentarer
Postat av: sheima

åh gud va gulligt sagt! blev jätte glad verkligen :D tack tack tack :) <3 god jul på dig snällis!!

2008-12-20 @ 00:12:37
URL: http://modemix.blogg.se/
Postat av: petra

fuck me senseless!

2008-12-31 @ 15:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0