God morgon

Okej, det är julafton i övermorgon. Känns det så? Nej. Gud vad jag önskar att jag vore liten igen. Då hade jag varit helt giddig en vecka innan julafton och jag hade räknat ner timmarna. Jag älskar julen fortfarande, men jag blir inte lika giddig inför julafton som när jag var liten. Kanske för att jag redan vet allt jag ska få, eller kanske för att vi har typ inget pynt hemma över huvud taget. Ångest.

Snart ska jag sticka till mobilia och handla min sista julklapp till brorsan. Sen ska jag till systrarna Olsson och ha julklappsbyte. Jag är så jävla seg idag, men jag mår i alla fall inte ens i närheten så dåligt som jag gjorde igår. Tur.

Och imorgon kommer Jennifer hem och jag längtarlängtarlängtar! För att jag har saknat henne MEGAMYCKET!! PUSS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0