God förmiddag måndag!

Tänkte först svara på en fråga en anonym lämnat idag. Jag jobbar på Kastrup i en butik som heter Optical Studio. Jättekul! Man träffar nya människor hela tiden, och nästan är jättetrevliga. Dom är ju trots allt på väg till en semester eller precis kommit hem från en, och vem kan vara sur då? ;)

Okej, över till en annan sak. Idag har jag varit SJUKT duktig. Jag har varit på seven eleven! Jajamensan! Och jag är cpvarm och kissig nu. Usch. Tur att man har taxfree Nathalie precis bredvid haha :)

Nu ska jag kissa. PUSS

Kommentarer
Postat av: Nina

Haha! Sitter och lyssnar på Magazin - 'Ko me zove! Kom och tänka på dig since I heard that song at your place for the first time! Fin bit den där! ;) haha

2008-12-16 @ 22:48:09
URL: http://ninakronfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0