Efterlyses

Jag efterlyser lautisk kille som pratade med mig i cirka två timmar i affären. Väldigt good looking. Känner du igen dig??

Haha, ångest. 7 eleven har stängt (ja, stängt!!! Varför heta 7 eleven liksom?) så nu har jag ingenstans att hänga. Jag sitter här vid datorn as usual och väntar på att sluta. Men tiden har faktiskt gått sjukt snabbt idag! Jag slutar om två timmar. Jag stänger själv ifs  och det är inget att se fram emot, men jag åker i alla fall tåg med Nathalie sen, och det är ju alltid kul att ha lite sällskap på väg hem. 
 
Jag var hos Nathalie på Tax Free innan och sprutade på mig en massa Armaniparfym, så jag sitter och sniffar på den nu. Jag måste köpa en ny, my favorite. När man är på Tax Free hänger man praktiskt taget på 7 eleven, det var då jag märkte att dom stängde och blev fruktansvärt besviken.

Nu ska jag gå och gräva ner mig i ett leende som sträcker sig flera mil!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0