Då står man här....

.... tio minuter kvar tills jag slutar. Har redan fixat allt, damsugit, räknat kassan osv. Om ingen köper något de sista femton minuterna så är nästan allt klart och fixat, måste bara skicka rapporten till Island när klockan blivit tio. Här är verkligen sjukt drygt den sista halvtimmen, för nu har Uiloq gått, så man är helt ensam och här är inte en kotte i närheten. OCH seven eleven är stängt. Brist på något att göra liksom.

Dom har anställt en ny nu, Kristjan. Vet inte riktigt när han börjar eller om han tar min eller Carolines plats, men vi får se. Typiskt att man börjar trivas nu liksom. Man träffar helt nya människor hela tiden, från alla delar av världen, vad kan vara bättre liksom? Dom flesta är sjukt trevliga också (även om det finns ett antal som är tröga som få och vissa otrevliga). Men men, vad gör man liksom? Man kan inte dra tillbaka en uppsägning, haha, pinigt.

När jag kommit till Malmö ska jag till Ola direkt, han har lite party hemma. Tur att man ser ut som ett skabb och luktar som ett, hmm. Men men, dom känner mig, dom vet att jag är lite äcklig ibland haha.

Nu ska jag räkna tiden och hoppas att den går snabbt. Vi hörs imorgon, kram!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Var jobbar du? :)

2008-12-06 @ 17:30:34
URL: http://alexandragrahn.blogg.se/
Postat av: Nina

ja, du gör mig faktiskt sjukt sugen ska du veta!!

2008-12-08 @ 18:33:16
URL: http://ninakronfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0