Ajajaj

Jag mår så jävla illa och har sjuk huvudvärk. Jag la mig ändå vid 12 idag och sov till 4 för att jag mådde så kasst, men det blev inte bättre :/ får väl ta och lägga mig snart eller något.

Igår var det sjukt mysigt. Vi fixade lite i min mosters lägenhet (som är en drömlägenhet för den delen!) och drack lite vin och snackade skit. Jag och Sandra vill att julafton ska vara som det var när vi var små :/

Gud vad jag vill jobba utomlands. Typ i England, Australien eller USA.. Kanske Kanada. Bara komma härifrån i några år. Hade varit skönt, men samtidigt så vet jag inte om jag hade velat åka bort så länge. Hmm, man har ju trots allt blivit fäst vid sin familj och så, haha.

Nu ska jag skjuta mig i huvudet och hoppas på att jag mår bättre efteråt. Puss.

Kommentarer
Postat av: Sandra

sv: tack=)den är köpt på loppis.. krya på dej!

2008-12-21 @ 21:58:48
URL: http://sasses.blogg.se/
Postat av: josephine

sv: hihi ja så söt så :)

2008-12-21 @ 21:58:48
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0